2014. március 20., csütörtök

XXXVI.rész

Helló.Naaa kitudja ma milyen nap van??? Hát igen ..csütörtök:D nem akármilyen nap ez ma van Bo.S.
szülinapja ..Nagyon Boldog Születésnapot Bo:3  szülinapodra pedig  itt a 36.rész ..:D




-Mit hozhatok?-mosolygott ránk a srác ..aki khm ..nagyon helyes volt.
-Egy Kappucino-t légyszi...-áh nem kell semmi csak maradj itt...-khm ..gondoltam..
-Én is köszi..-mosolygott Bridget...Magyaroszági vagy?Bocs, hogy igy letámadtalak de Marknak hívnak?
-Igen ..honnan tudtad?-döbbent le a srác teljesen.-Egyik barát nőm ismer...Emma...-Igen ...mesélt ő is rólad ..De nem hittem , hogy össze futunk..Bridget ugye?-nyújtotta felénk a kezét.
.Igen..-mosolygott Bridget..Mark kihúzta a harmadik széket leült és elkezdtek beszélgetni.Elvettem a cuccaim felálltam Bridget mellé sétáltam megpusziltam majd elköszöntem.
.-És a Kappucinod?-nézett rám Mark.
-Az most elmarad ..-röhögtem fel mert nem mintha a munkájával törődött volna.-Sziasztok.
-Helló otthon találkozunk puszi.-szólt Bridget.



***

Gyalog sétáltam haza közben meg végig zenét hallgattam.Az ajtónál a Kulcsomat kerestem amikor véletlenül meglöktem az ajtót amikor az kinyilt..Kicsit megjedtem mert Jackie ma biztos nincs itthon , Gabriel meg még reggel elment és közölte , hogy későn jön.
Lassan nyitottam ki az ajtót és mentem bennebb ...Nem hallottam semmit.Hirtelen valami fura hangot hallottam a nappali felől majd egy apró kutya szaladt felém.
-Juuuuuj.-dobtam el mindent a kezemből és hajoltam le az apró csöppséghez s rögötn felvettem ...-Úristen ki vagy te??Jaaaaj egyelek meg jaaaj de édes vagy..-vigyorogtam mind a tejbe tök..-Hogy kerülsz ide pici?-néztem a kicsi drágára mikozben az arcomhoz tartottam mire ő megnyalta az orrom.
-Istenem de édes vagy.-vigyorogtam.
-Tetszik?-hallottam megy hangot.-Niall állt a lépcsőnél mosolyogva.
-A tied?-vontam fel a szemöldököm mérgesen.
-Nem a tied..Neked hoztam.-közeledett hozzám.
-Ebben az esetben tessék.-nyújtottam felé akuytát ő meg elvette.
-Biztos?-vigyorogtt felvont szemöldökkel.Én meg a kutyusra néztem aki nagy szemekkel bámult hol engem , hol Niallt ..Olyan drága volt.
-Na jó add vissza.-vettem vissza.Niall meg felnevetett
-Felejtsünk el mindent jó?-mosolygott rám.
Persze felejtsek mindent csak úgy nem?Hányszopr mondtam te ezt már?
-Sokszor de sajnálom...ez az utolsó..
-És hidjem is el?-mosolyodtam el.Már rég nem haragszom rá ...na meg a kutya...
-Igen légyszi.
-HjajNial Niall..legyen .-vigyorogtam majd a kutyát letéve megöleltem.
-Ha valaki elmondja , hogy elég egy kutya ehez ....pff százat hoztam volna.-röhögött fel ..
-Hogy hivják?-vettem fel újra a kis drágát.
-Ahogy aklarod..fiú.-mosolyogott...
-Akkor legyen Huby..-vigyorogtam.
-Mi??-röhögött fel .
-Most mér röhögsz ?Szerintrem cuki..
-Az..-röhögött még mindig .-Ez most honnan jött enked?
-Hosszú régi sztori a léűnyeg , hogy ő Huby..-öleltem magamhoz.
-Fent a szobában vannak cuccai ..felmnegyünk?-nyújtotta a kezét.
-Aham .-fogtam meg majd felmentünk..
-Itt vannak a dolgai..-nyújtott felém egy táskát Niall.-félreraktam majd a kutyával együtt lehuppantam az ágyra .
Ez tényéleg az enyém?.vigyorogtam.
-Persze.-puszilta meg Niall a homlokom.
-Köszönöm.-öleltem meg.
.-Nincsmit..-mosolygott...-Bár a Huby...khm.--röhögött fel megint.
-Na befoghatod ..-röhögtem fel.
-Oké.hagyta abba..nehezen de végre abba hagyta majd a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
-Huby.-röhögött megint..
-Jólvan Niall indits haza...-röhögtem én is ..
-A-a .nevetett megint majd közelebb hajolva megcsókólt..megint ...és megint hagytam neki.Nem hiszem el , hogy bánthat meg mennyire és egy hét duzzogás után ugyanott vagyunk ahol voltunk...Azt csinál amit akar ..S szerintem pontosan tudja .Hirtelen Huby ugatni kezdett , rögötn elengedtem Niallt majd lenéztem a kis kutyára ..Minket nézve üllt a földön az ágy elött..
-Gyere ide te .-hajoltam le érte és felvttem hozzánk.
-A kis Huby..-dőlt hátra röögve Niall az ágyon magával rántva engem is igy én a vállának dőlve játszottam a hasamon fekvő kuytával.10 perc után néztem rá Niall re aki mellettem mélkyen aludt.Elmosolyodva adtam neki egy puszit majd előkaptam a telefopnom és le fényképeztem majd a kutyát megfogva kettőnkről is csináltam egyet . Mndkettőt felraktam twiterre majd Niallt átölelve csuktam be a szemem.Huby pedig átgázolva afejemen a fejem felett lévő párnára helyezkedett el kényelmesen .
  



                                                                  Hanna
                                                            4 komi és úúúj:D

3 megjegyzés:

  1. Jujj nagyon jó lett *.* gyorsan a kövit! <3

    VálaszTörlés
  2. Uristen, nagyon köszönöm, hogy felköszöntötettek a rész elején! :) Nagyon jól esik!
    És a rész nagyonnagyon jó lett! :) **-** :) Kiskutyaa <3 Nagyon hamar a kövivel mert megbolondulok!
    Puszii : Bo S.

    VálaszTörlés
  3. Szent répa!!! Ez nagyooon jó!! Cuki kutyiii *-*
    Siessetek mert kül megeszlek titeket.

    Jah és akkor már bsz Bo. S! :)

    VálaszTörlés