2014. május 11., vasárnap

XLIX.rész

XLIX.rész 

Egyedül voltam otthon,ment a tévébe a nappaliban én pedig a kanapén laptopoztam,amikor egy erőteljes ajtócsapódást hallottam a nappaliból.
-Elegem van-jött be idegesen Hannah.
-Mi történt már?-néztem rá meglepetten.
-Elmesélem,csak hagy üljek le.-huppant le mellém.-Szóval,Niall nem tud jönni a szalagavatóra,mert haza kell mennie Írországba és emiatt kaptunk össze.Ez egy dolog.A másik az,hogy Rich megígérte,hogy elkísér,és Niall megtudta és ki van akadva.Röviden tömören,összefoglalva ennyi.
-Figyelj ne légy emiatt ideges.Niall-nek hirtelen féltékenységi rohama volt,majd megnyugszik,mivel Rich úgy sem akar tőled semmit,nemde?Na ugye.Na nyugodj meg nem lesz semmi baj.-mosolyogtam rá Még beszélgettünk,próbáltam elfelejtettni vele a konfliktust,ami sikerült is.Olyan este  kilenc körül a telefonjával együtt,és felém nyújtotta.
rá.Még beszélgettünk kicsit,próbáltam 
-A nővérem az,veled akar beszélni-suttogta hogy ne hallatszódjon a készülékbe.Furán vettem el a telót,majd bele szóltam.
-Szia Ossie.Mi van,talán történt valami?-ijedtem meg.
-Nem,dehogyis- nevetett-Jó hírt szeretnék közölni.Tudom,hogy anyudék nem tudnak jönni  szalagavatóra,de én viszont megyek.
-Úristen,ez komoly?-sikítottam-Úúúúúristeeeeen eez koomooly?-ismételtem meg.
-Teljesen-röhögött-Holnap reggel érkezem,és szeretnék már a suli előtt lenni,és ott talizni,úgyhogy megadod a suli címét?
-Persze-válaszoltam,lediktáltam amit kért,majd visszaadtam a telót Gabrielnek.
-Jöööön az uncsim a szalagavatóra wiwiwiwiwiwi-ugráltam a szobában.
-Jól van Bridget.Szerintem te menj aludni és nem leszek tele energiával.-röhögött Hannah.
-Oké-vigyorogtam és elment aludni,mert amúgy már késő volt,mert holnap reggel  korán menni kell a fodrászhoz meg a ruháért.
*****
Mélyen aludtam még reggel nyolckor,amikor
megcsörrent a telefonom időzítője.Egy cifra káromkodás után nehezen kikapcsoltam kimásztam az ágyból,kerestem valami ruhát,aztán felkeltettem Hannah-t is és mentünk a fodrászhoz.Egy órán keresztül ültünk ott,már kezdtem ott unni,de megérte.Egyébként mind a kettőnknek teljesen lege volt már.Aztán húztunk a szalonba a ruhákért,útközben vettük kaját,mert nem reggeliztünk.Hazavittük őket,majd előszedtünk valami olyasmi ruhát amiben elmegyünk a szalagavatóra,elegáns és utána is abban lehetünk a tánc után.Én egy fehér  egyberuhát választottam,egy vékony övvel a derekán és ugyanilyen színű magassarkúkat és kíváncsi leszek mennyire fog benne menni a járás.Hannah pedig egy egyszerű feketét,aminek az alja csipkézett volt,és ő is fekete cipőket vett fel.Én hamarabb mentem mert szerettem volna még beszélgetni egy kicsit Ossieval,mivel régen láttam már.Zayn már a kapuban várt,és egyébként úgy döntöttünk,gyalog megyünk,mert Jack majd mindekit elhoz kocsival haza a szalagavató után.
-Ajj,tudtam hogy ez lesz- nyavajogtam a lábamat fájlalva és közben Zayn kezét szorongattam,hogy el ne essek.
-Kellett neked felhúzni a magassarkút-röhögött ki.
-Na ne nevess már inkább menjünk,minél hamarabb érjünk oda.Amúgy jön az unokatesóm.
-Hát gondoltam hogy jön Gabriel,mivel itt lakik és rokonod,ha már anyukádék nem jönnek.
-Nem róla van szó.A másik.Ossie jön.Tudod a 22 éves.A lány.Szőke,magas,mutattam már róla képet.
-Neked mióta van két unokatesód?-ráncolta össze a szemöldökét kérdőn.
-Elég régóta,szóval úgy látom lyukas az agyad,vagy annyira lassú a felfogásod,hogy még most sem jutott el az agyadig.
Ahogy odaértünk,az unokanővérem ott állt a suli előtt.El is felejtettem hogy milyen cipő van rajtam,odaszaladtam hozzá és a nyakába ugrottam.
-Régen láttalak.Mizujs?
-Hát látod.-biccentettem Zayn felé.-Amúgy a barátod?
-Ő most nem jött,mert neki is szalagavatóra kellett mennie.Amúgy megvagyunk.
Mindig felnéztem Ossiera.Szép lány volt és még okos is.Ő is olyan volt mintha a tesóm lenne. Ma is nagyon szépen volt felöltözve.Egy egyszerű ujjatlan felső volt rajta,fekete farmer és bőrszínű magassarkú.Gyönyörű hosszú szőke haját lazán,kiengedve hagyta.
-Zayn,gyere ide,bemutatlak.
-Szia,Ossie Ross vagyok,Bridg unokatesója és Gabriel nővére.
-Én Zayn Malik vagyok,de gondolom ismersz.-mosolyodott el.
Hamarosan megjöttek a többiek is,majd bementünk.Gabriel öltönyben volt és nagyon nehéz volt kibírnom nevetés nélkül,nem azért mert hülyén nézett ki,hanem mert szinte sosem látom így.Amikor már kinn álltunk a tornacsarnokban a táncra felkészülve,vigyorogva integettem neki,ő kiöltöttem rám a nyelvét.Kedves.
Végig izgultam,hogy elcseszem a táncot,mivel botlábú vagyok,de szerencsém volt és minden tökéletesen ment.A keringő után az igazgató még beszédet mondott,következett a virágátadás és szépen lassan kiürült a tornaterem.
Mi is hazafele indultunk,akkor már mindent berendeztek otthonra Gabriel és Jack.
A buli közepén csengettek,ajtót nyitottam.Meglepetésemre Niall volt az.
-Hát te? Nem úgy volt hogy otthon vagy?
-Sikerült így estére hazaérkeznem.Rich is itt van,ugye?
-Igen.Miért kérded?
-Beszélni szeretnék vele-közölte komolyan.
-Ööö...oké-rossz előérzetem volt,féltem,hogy balhé lesz.
Szóltam Richnek,aki kiment Niall-lel az udvarra.
-Hannah,itt van Niall.-kocogtattam meg a barátnőm vállát.
-Tudok róla-ivott bele az italába,és próbálta azt tettetni,hogy nem érdekli,pedig nagyon is érdekelte,én láttam rajta.Nem mondtam semmit,az ő dolga.
Pár perc múlva  Niall és Rich röhögve jöttek vissza,nem úgy tűnt,mintha bármi bajuk is lett volna egymással.Megtudtuk,hogy Niall csak megkérdezte,Rich mit akar Hannahtól,és mint kiderült,semmit,rendezett mindenki mindenkivel mindent.A buli egyébként nagyon jól sikerült,már vagy 3 óra lehetett mire mindenkit elküldtünk,haza mi pedig fáradtan zuhantunk be az ágyba.
Sajnálom,hogy késett csak nem volt,időm,rövid is lett,tényleg bocsánat.
4 komi és új 
~Brigóóóóóó

 

 

4 megjegyzés:

  1. HUHHH extra hiperszuper zsírkirály rész lett xddd nagyon tetszikkk!Sietni!!!!

    VálaszTörlés
  2. Brigu figyel!!! :3
    nagyonnagyonnagyonnagyonjóólett :3
    wihiiiiiiii :3
    gyooorsan hozzátok a kövit :3
    puszi : S.E.

    VálaszTörlés
  3. Mucuuuuus!!!! Miért nem szóltál előbb hogy nem komiztaaam??
    Mind1 most komizok és ....

    Vááá a férjem megint bent voooooolt *.* imádlaaaaak de persze a férjemet is xD
    gyaaaa de most ez a 4. komii és az azt jelentiii hogy
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Hoznotok kell az újat!!! :P xD
    Gya de sietni és nem lett röviiid!!!
    Puszinyuszi: Uncsid felesége: Anna :*

    VálaszTörlés