2016. június 14., kedd

LXVI.rész

Kiléptem az utcára és bár nyár volt kissé hűvős volt kint. Körülnéztem és Richet pillantottam meg amint felém közeledett.
- Hűű , sexy ..! - röhögött majd adott egy puszit.
- Természetes!- vigyorogtam.-Mivel megyünk , hova?
- Autóval és koncertre- nézett rám értetlenül, de  a szája szélét kissé mosolyra húzta , tudtam , hogy csak játsza a hülyét, így figyelmen kívül hagytam.
- Mivel megyünk? - néztem rá kíváncsian.
- Jön egy haverom is.. - vont vállat s elindult előre, szó nélkül követtem.
- És hol a haverod?? - tártam szét a kezem.
- Jön mindjárt. Nyugi- kacsintott. Ahogy haladtunk előre távolabb észrevettem egy fekete kocsit. Ahogy közeledtünk, a mellette álló srác is jól láthatóvá vált. Felismertem. Még nem ismertem , nem találkoztam vele, de Rick mesélt róla és az alapján eltudtam dönteni , hogy ő Johnny.
- Heey haver ! -pacsizott le vele Rich - Ő itt Hannah , Hannah ő pedig Johnny.... nos már meséltem róla.
- Helló ! -mosolyogtam- Emlékszem. -mondtam majd beszéltünk még pár szót és beszálltunk az autóba .
- Te is jössz ? -kérdeztem előrehajolva Rick haverját.
- Én nem ...Nem rajongok ezért a...a stílusért- vigyorgott.

Kirakott minket a stadion előtt , megbeszéltünk,  hogy  dobunk egy sms-t mikor jöjjön  értünk majd bementünk . Ami azt illeti, ennyi embert egy helyen még életembe nem láttam. A mi helyünk elöl volt , így oda mentünk .
-Hannah.
-Hm ? -néztem rá, de nagyon izgatott voltam így nem is figyeltem rá túlzottan.
-Niallel rendben minden ?
-Igen -mosolyogtam. Rick bólintott , egy pillanatra figyeltem rá. Érdekesen nézett rám. Mint aki azon gondolkodik, hogy elmondjon-e valamit vagy sem. Ráakartam kérdezni, de a zene elindult, lassan kezdődött a koncert így hagytam.


- Életem végéig hálás leszek ezért neked!  - vigyorogtam miközben kifele sétáltunk. Eszméletlen volt a koncert , ráadásul képet is csinálhattam velük.
-Ugyan. Jól éreztem magam, köszönöm , hogy eljöttél -mosolygott .
-Oh amúgy szeretnél valamit mondani? Mert fura voltál a koncert előtt.
Rick nem nézett rám, csak előkapta  a telefonját. 
-Ööö ....irt Johnny ....hallod mintha láttam volna egy ismerős arcot arra, ahol kirakott találkozunk. Jövök mindjárt -majd elszaladt. Nagyon furcsáltam. Nem szokott így viselkedni.
***

Már negyed órája vártam rá, a hely kezdett kihalni. Csupán néhány bepörgött alak csoportokba verődve ordibált a stadion előtt én meg kezdtem fázni, féltem és borzasztóan haragudtam Richre. Amikor feltűnt egy fickó a távolban. Az utcai lámpák gyér fénye világította meg a felém közeledő alakot. Azt hittem Rich. De tévedtem. Egy kapucnis alak közeledett felém én meg nem tudtam mit tehetnék . Amikor már egész közel volt lassan hátrálni kezdtem de ő megragadott , felsikítottam de a földre lökött. Nagyon megijedtem és abban a pillanatban csupán arra tudtam gondolni , hogy utálom Richet amiért itt hagyott. A sokk miatt csupán pár másodperc múlva eszméltem fel, és arra,  hogy borzasztóan fáj a jobb kezem. Nem tudtam vissza tartani, sírni kezdtem. Abban a pillanatban bukkant fel Rich, kiáltani kezdett. Az ijesztő alak azonnal elszaladt Rich pedig oda sietett hozzám.
- Mi történt? Minden rendben? Ki volt ez? - lihegte az arcomba, láttam, hogy megijedt de nem érdekelt. Haragudtam rá.
-Talán tudnád ha nem hagytál volna itt. - kiáltottam az arcába könnyes szemmel.
-Úgy sajnálom Hannah! - nézett rám teli bűntudattal a szemeiben- majd megragadta a kezem , hogy felsegítsen de borzasztóan fájt. Azonnal felkiáltottam.
- Kórházba viszlek! - ijedt meg. Én meg egy szót sem szóltam, csak egy " minimum ennyit amiért itt hagytál te f*sz" nézéssel ajándékoztam meg ő meg elnevette magát. Bár  jelen pillanatban gyűlöltem sose tudnék rá igazán haragudni. Így én is szívesen nevettem volna vele ha nem fáj a karom elviselhetetlenül.




Beértünk a kórházba, ahol röntgenre küldtek majd azt mondták várjak egy kicsit. Egy kórházi ágyon ülve gondolkoztam , hogy mégis mit akarhatott az az alak tőlem. Igazán idegesített a gondolat és a közel múlt történéseit tekintve kezdtem  bepánikolni. De eszembe se jutott felhívni Bridg barátnőmet , hogy elmondjam mi történt. Nem szerettem volna hajnali  fél 4-kor felzaklatni ugyanis jó barátnő vagyok , hagytam, hogy nyugodtan aludjon, elég lesz ha másnap megtudja. Viszont Rich már nem bizonyult olyan csodás " barátnőnek" mint én így pár perc elteltével Rich oldalán drága barátnőm érkezett meg, Richre pillantva pedig minden erőmmel azon voltam, hogy minél meggyőzőbben szugeráljam Richet. Célom pedig az volt,  hogy megsemmisítő "utállak" pillantásaimat sikeresen közvetítsem felé. Sikerült. Mert beletúrt a hajába és megvonta a vállát. Mindeközben álltam csodás barátnőm pillantásait aki éppen szavak nélkül próbált rábírni arra , hogy kérdezés nélkül avassam be a történtekbe. Ezután az orvos is csatlakozott  kicsattanóan jókedvű társaságunkhoz és csak remélni tudtam , hogy ő  szavakkal közli majd mondandóját.

2 megjegyzés:

  1. Rich bitch minek hagyta ott Hannaht fuuuuu megverem
    az biztos
    péklapáttal elfenekelem
    remélem jobban lesz Hannahmana :*

    VálaszTörlés
  2. KORN
    EN IS AKAROK KORNT NAGYON 😭😍
    Rich szopjon le lol
    De aze szeressuk ♡
    Ahso
    Hannah jobbujjon
    Siessetek 😚

    Puszi
    Suga noje ♡

    VálaszTörlés