2014. április 29., kedd

XLVI.rész

Dél körül ébredtem amikor ugyanis megszólalt a telefonom.Meg se nézve ki az felvettem és nem túl kedvesen szóltam bele.
-Hm?-köszöntem kedvesen.
-Hallom nálad még reggel van...bocs-röhögött Rich.
-Bocs csak most keltem fel...igen?
-Hát mivel a bátyád nem ért az ilyesmihez...segítenél nekem egy kicsit?Itt az étteremben?
-Igen , miről lenne szó?
-Hát...gondolom ismered Jack-et és nem az erőssége a rend rakás...-köhintett én meg felnevettem.
-Nem ...nagyon nem.
-A konyha az még nincsen kész ... rendet kéne rakni mielőtt jönnek a haverjaim festeni meg tudod...
-Igen persze , mikor?
-Egy óra alatt elkészülsz?
-Igyekszem Szia.-majd letettem.

Lassan kimásztam az ágyból , a cuccaimat össze szedve elindultam a fürdő szoba irányába de út közben a tegnapi pólómban megakadva hasra estem.Egy cifra káromkodás közepette felálltam .Lezuhanyoztam , a hajam beszárítottam majd kivasaltam.Halványan kisminkeltem magam majd felöltöztem.Egy fekete Mikey Mouse-os pulcsit vettem fel , fekete szűk nadrággal , bakanccsal és fekete dzsekivel.
Majd kijöttem a szobámból s benyitottam a bátyámhoz aki az ágyán ült körbevéve laptoppal , két telefon mellette .Tuti intézett valamit.
-Hová mész?-mosolygott rám.
-Takarítani helyetted.-röhögtem.
-Tényleg?-vonta fel a szemöldökét.
-Aha.-vigyorogtam..
-Benézek majd én is ...-bámulta a laptopot.
-Majd írok ha végeztünk.-forgattam a szemeim , mert tudtam , hogy nem szándékozik segíteni csupán kedves akar lenni.
-Köszi , szeretlek.-vigyorgott majd kijöttem a szobából.
Lementem a lépcsőn .Bridget és Gabriel a konyhában voltak.
-Elmentem takarítani Rich-el.-köszöntem be.
-Takarítani mi?-vigyorgott Gabriel.
-Szádat befoghatod drága .-nyújtottam rá a nyelvem majd Bridget-hez fordultam.
-Mi baj?- kérdeztem meg mert láttam rajta valamit.
-Félek , hogy Zayn becsajozik ezen az úton...vagy már megtette.
-Ugyan...Zayn? Pff előbb ugrana le az Eiffel toronyról minthogy becsajozzon.Ha meg is próbálkozna vele , egyből eszébe jutnál max elbőgné magát.-vontam vállat erre Bridget elröhögte magát.
-Na azért azt nem.
-Tudom de legalább nevettél.-öleltem meg majd megpusziltam s kijöttem.
-Jó takarítást...vagy mást-kiáltott utánam Gabriel.Nem törődve a megjegyzésével kijöttem , becsuktam magam után az ajtót és taxit hívtam.Pár perc után megállt a ház előtt én meg beültem.Elmondtam a címet közben a zsebemben kerestem a pénzem .Amikor felnéztem a lélegzetem is elakadt pár másodpercre.Egy magas fekete hajú sötét zöld szemű srác mosolygott rám .
-Itt a pénz.-adtam át neki.
-Köszi .-kacsintott majd elindultunk.
-Amúgy az az étterem ahova mész ...az még ugye nem nyitott meg ?-kérdezte meg. Engem meg már a hangjától kirázott a hideg.
-Még nem...a bátyámé .Nagyon jó hely lesz,majd nézz be .-mosolyogtam rá.
-Mindenképp .-állította meg a motort .
-Köszi , szia.
-Helló.-vigyorgott majd miután kiszálltam elhajtott .Pár másodperc után megráztam a fejem majd bementem.

-Helló Helló.-vigyorgott Rich majd megölelt.
-Szia.-röhögtem fel.
-Mizu?
-Semmi...veled?
-Az égadta világon semmi de semmi..-vigyorgott.
-Szívtál valamit?-löktem vállba röhögve.
-Olyat nem , ami ártana.-vont vállat komolyan majd egyszerre röhögtünk fel.
-Na gyere csajszi megmutatom.-ragadta meg a karom majd a vállam fölött átkarolva bevezetett a konyhába .
Belökte az ajtót és bementünk.A konyha óriási volt .De jelenleg üres.
-Nos igen,üres még.Mielőtt kifestjük , berendezzük , rendet kell rakni..Mint látod van egy rakás régi szar ami itt maradt meg iszonyatos por van.Persze majd  a festés meg minden után is takarítunk de most is muszáj lesz.-vont vállat.-Itt vannak a cuccok...szerintem kezdjünk neki.-mosolygott.


                                                      ***

-Kész.-vigyorogtam körül nézve a helyiségen.
-Végre.Köszi a segítséget kicsike.-puszilt meg .
-Nincs mit.-vigyorogtam majd kiszaladtam a konyhából írtam Jack.-nek SMS-t majd bementem a pultba.
-Mond ez...-röhögött fel.
-Ja bocs ..csak úgy jött.-vontam vállat röhögve .-Ihatok ?-néztem körül.
-Aha ott az üdítő de ihatsz mást is .-vigyorgott.
-Mást nem iszom-vettem el a Cola-t és felültem a pultra.
-Hát jó .-állt meg előttem.
-Te kérsz?-mosolyogtam rá.
-Nem.-vigyorgott majd közelebb hajolt.
-Sokan azt hiszik akarsz tőlem valamit.-vigyorodtam el.
-Igazán?-vonta fel a szemöldökét meglepetten de láttam ,hogy halványan mosolyog.
-Igen.-bólogattam.
-Hát...-röhögte el magát majd adott egy puszit a homlokomra.-tévednek.-mondta komolyan-Nagyon tetszel nekem , az nagy tény.-vigyorgott-De barátod van ,és én ezt tiszteletben tartom.Viszont mint barát imádlak szóval nincs baj .-mosolyodott el.
-Okés.-válaszoltam kedvesen .
Lassan Jack is megérkezett de nem egyedül, Bridget is jött vele.
-Hát te ?-mosolyogtam.
-Ha már a nagy emberek össze futnak.-vont vállat-Jöttem..-vigyorgott.
-Na ha már itt vagyunk ..igyunk .-vette ki a kezemből a Cola-t Rich és hozott egy üveg Jack Daniels-t.Meglepetésemre Bridget kicsit sem akadt ki sőt vigyorogva elvette az üveget.Leültünk az egyik asztalhoz.Rich rágyújtott.Úgy bámultam  a kezében tartott cigit , hogy majdnem kiesett a kezéből végül vigyorogva felém fordult és megkérdezte.
-Kell?-félve Bridgetre néztem aki szemét fogatva bólintott.
-Most az egyszer.-mondta komolyan ..
-Okiii.-sikítottam majd kikaptam a kezéből a csomagot s kivettem egyet ,meggyújtottam majd a füstöt lassan kifújva dőltem hátra.Beszélgettünk , hülyéskedtünk , én meg Rich ittunk két pohár Jack Daniels-t de tovább nem mentünk.Mi ketten inkább a cigit szívtuk , viszont Bridget meglepően sokat ivott Jack-el együtt.Próbáltam leállítani de nem nagyon ment .Végül rá hagytam.
-Juuj megyek megnézem a konyhát amit ezek a csodás emberek kitakarítottak .-röhögött fel Jack majd felállt.Legalább is próbált mert alig állt a lábán.Bridget meg utána ment.Nos őt is láttam jobb állapotban .Egy ideig beszélgettünk , hülyültünk Richel de amikor már tíz perc után sem jöttek vissza felálltam és megnéztem mit csinálnak.Amikor egy kicsit  meglöktem az ajtót teljesen lefagytam.Jack a derekánál átölelve Bridgetet csokólóztak.

.Röhögve vissza csuktam az ajtót s csendben eljöttem.
-Mi van?-mosolyodott el rögtön , hogy látta , hogy én nevetek.Én meg a nevetéstől megszólalni nem tudtam.Ezek ketten annyit ittak , hogy ilyenre vetemednek.

                                                      4 komi és új:D

4 megjegyzés:

  1. Uhhh nagyon jò lett kíváncsi vagyok a folytatásra :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves, drága, boldogságában fuldokló Hanna barátném ! Kezd egyre szimpibb lenni ez a Rich gyerek... Tudja, hol a határ.... Ez tetszik..... De most komolyan.... Bridget és Jack ? Hmm..... várom a folytatást. Pusziiiiiii

    VálaszTörlés
  3. Hát ez rohadt jó lett XD Rich!!! Ne Hannahnak udvarólj!!! Itt vagyok én is XD Na de Hannám... rohadt jó lett ezért kapsz TEVÉT!!! Sietni asszonyság :P
    Puszika: Anna XDDD

    VálaszTörlés
  4. Erre egyáltalán nem számítottam,kíváncsi vagyok mi lesz ebből!Sietni :$
    #K.E

    VálaszTörlés