2014. április 27., vasárnap

XLV.rész

XLV.rész

Reggel elég nagy meglepetésként ért hogy Hannah a szobámban kelt fel,de miután ránéztem az órára,akkor esett le hogy legalább fél órával tovább aludtunk,villámgyors készülődésbe kezdtünk.Sikerült összekapni magunkat és elindultunk a suliba.
-Nem akartok délután lejönni kicsit?--mentünk oda Danny-hez és David-hez.
-Nekünk mindegy.-vontak vállat.Ez náluk azt jelenti hogy szívesen jönnek.
Nagynehezen átvészeltünk 7 kemény és fárasztó órát,amik unalmasak is főleg a fizika,mert én totálisan sötét vagyok belőle,és mivel nem szeretném a nyaramat azzal tölteni,hogy a vizsgára tanulok,így kénytelen vagyok bemagolni.Viszont továbbra sem értem,de legalább nem fogok megbukni.
3-kor levonultunk a tornaterembe,ahol már Alex várt minket,Gyorsan beálltunk úgy,ahogy a múltkori próbán összeállítottuk a párokat és próbálni kezdtünk.Illetve szerettünk volna,ugyanis én Daviddel,Hannah pedig Dannyvel áll,és mi,így négyen egymás mellett folyamatosan röhögünk,és fél percenként jön oda a tánctanár,hogy visszazökkentsen minket a a valóságba.
-Bridg,Zayn nem lesz féltékeny?-kérdezte David.
-Nem tudom,de igazából nem is érdekel.
-Baj van?
-Csak az,amit a múltkor meséltem.
***
5-re beszéltük meg a talit a srácokkal,úgyhogy olyan háromnegyed öt tájékán el is indultunk.A Starbucksban kezdtünk.Pechünkre pont Mark jött oda hozzánk.Rámnézett majd végig mérte az egész társaságot.
-Öööö.H-h-hozhatok valamit?
-Igen.Veled szeretnék beszélni.-álltam föl a székről majd arrébb jöttünk picit az asztaltól.
-Hogy a francba jutott neked eszembe kikezdeni velem?-vágtam a fejéhez.
-Chh,nem úgy néztél ki mint a ki ellenzi-röhögött ki.
-Ha tudom hogy azt akartad-vagy netán még mindig akarod-talán még arra sem adok esélyt hogy szóba állj velem.Tudod mi lett azután hogy elmentem?Zaynnel másfél hete egy normális szót nem váltottam,hála neked meg se hallgat.Tudtad nagyon jól,hogy nekem barátom van.De tudod mit?Ha neked nem elég az,hogy csak a haverod vagyok hagyjuk az egészet.Nem is akarlak,látni,bár ez úgy se fog összejönni mivel egy városban lakunk.Ne szóljunk egymáshoz,rendben?Mintha nem is ismertük volna egymást-tártam szét a karom,majd visszamentem a többiekhez.
-Jól van szerintem menjünk-sétáltam vissza az asztalhoz.
-Mert?-néztek rám egyszerre.
-Mert nem akarom látni ezt a seggfejet,undorító paraszt.
-Oké-válaszoltak azzal el is hagytuk a kávézót és van egy olyan érzésem hogy soha többé be nem teszem ide a lábam,az tuti.
***
Még mindig kit baromkodtunk az utcán,amikor megcsörrent a tellóm.Anyuval beszéltem körülbelül 0 percet,aztán Danny kocogtatta meg a vállam.
-Segíts légy szíves meggyőzni a drága barátnődet meg a haveromat hogy most azonnal tegyék le cigit.
-A micsodát?-kerekedett ki a szemem.
-Jól hallottad.Na lécci.
-Megyek.
-Honnan van?-léptem eléjük.
-Ööö...nálam volt-mondta Hannah.
-Figyelj,nagyon  nem tartom jó ötletnek.Csak jót akarok.Jelen esetben csak egy szálról van szó,de ebből később lehet akár több is.Nem hiszem hogy kell nektek egy tüdőrák.
-Jól van,ne haragudj,de azért ezt elszívhatom?-néztek rám.
-Jó na-fordultam meg és tovább mentünk.
 Végigbaromkodtuk az egész délutánt.Egyébként Hannah és Danny olyanok voltak mintha még mindig együtt elnnének.Aztán mentünk Jack új étterméhez,ami a Temze mellett fekszik.Kicsit sokáig kellett keresgélni,még úgyis,hogy meg volt adva a cím,ugyanis a tájékozódó képességünk abszolúte semmi.
-Na végre hogy ide találtatok-röhögött Jack és Rich egyszerre.
-De sikerült-vigyorogtunk.-na de menjünk nézzük meg az éttermet.
Az ajtó mögött egy gyönyörű helyen találtam magam.A bútoroknak vörös kárpitjuk volt,a falak törtfehérre voltak festve,és ami sokat dobott rajta hogy nagy volt és otthonos volt,nem volt egyáltalán idegen számomra.
-Ez nagyon jó-bámultam még mindig tátott szájjal.-Én leszek az első vendégetek majd-röhögtem.Mikor fogtok kinyitni?
-3 nap múlva.
-Teltház nálatok én megmondom előre.
***
Még megnéztük a többi helyet aztán mentünk haza.Egyébként Rich viselkedése nagyon meglepő volt.Folyamatosan ölelgette Hannah-t,kereste a társaságát.Amikor ezt este szóvá tettem barátnőmnek azt mondta,hogy nem akar tőle semmit,csak egy haver,ami megnyugtatott.

Tudom rövid lett,de nem volt többre energiám sajnos :(
4 komi és új :)
~Brigóóóó





4 megjegyzés:

  1. HÖLGYEIM ÉS URAIM!! MEGÉRKEZETT BO S. KOMMENTJE *hatalmas dobpergés és taps*

    oké, ájm sztyupid.
    Naszóval, szerintem nem lett rövid - mert írtad a végén. IT WAZÖNT SORT ÁJM OKÉJ?
    Okéj.
    hehe Bridget kiosztotta azt a seggfejet bibibíí bridget a spanom vagy és támtárárámmm! Kapsz egy kecskét!
    és kekszet.
    ás teját.
    és még egy lovat
    meg egy oroszlát.
    tudod mit?
    kapsz egy állatkertet.

    Na Briguskám kurvajórészt írtál, nem csalódtam! :D szóval hmm.. soogood... (most ezt úgy képzeld el, mintha a KFC reklámban lenne :P)
    na ennyi voltam már GÚDBÁJ EVRIVÁN!
    BIG KISSZIZ: BÚ ES

    VálaszTörlés
  2. Édes dráááága Brigiiii!!!!
    1. Nem lett rövid
    2.kib@szott jóóóóóóó *.*
    3.Miaz hogy Rick ölelgeti Hannah-t ??? - nem tetszik nekem az a csávó....
    4.Mark vééégre megkapta amit érdemelt :3 - Egy jó lecseszést......hahahahahahha
    Nah..... és még valami.... küldöm a csokiskekszet :)))) :**
    pusziiiiiiiiiiiiiiii : Zsó xxxx

    VálaszTörlés
  3. Jujjcyyyy megyek Jack éttermébe *.* Hannah adhat a cigiből x"D hé hé hé Rick engemet ölelgessen!!! Na jó inkább Gabriel de Rick is jó :P ám rohadtul nem lett rövid!!! XD na jó túl sok siót ittam x"D Jó éjt jeányzúúú

    VálaszTörlés