2014. október 27., hétfő

LXI.rész

LXI.rész

Szétnéztünk a szórakozóhelyen,ahol tegnap voltunk,de sehol sem találtunk még arra utaló jelet sem,hogy itt hagytam el a pénztárcámat.Csalódottan ültem fel az egyik asztalra.
-Nem igaz,abban volt mindenem.-temettem az arcomat a tenyerembe.
-Biztos meg lesz nyugodj meg-nyomott egy puszit a homlokomra Zayn-bár szerintem ha elhagytad volna,annak lenne nyoma.Kieshetett volna belőle valami vagy hasonló,de ha el is hagytad,akkor meg a becsületes megtalálója visszaadta volna,és ha meg is találták akkor valaki elvitte tehát ellopták.Jobb lenne feljelentést tenni a rendőrségen.
-Jó,akkor menjünk el a rendőrségre.
Gyalog mentünk,nem volt messze.Már fél úton jártunk,amikor csörgött a telefonom. Hannah volt az.
-Igen?-szóltam bele.
-Szia Bridget.Van egy jó és egy rossz hírem.A jó hír az,hogy meg van a pénztárcád,de kaptunk hozzá egy bizarr üzenetet is,amiben azt írja a feladó hogy most már mindent tud rólunk.Gyertek haza,ha lehet.
Hazamentünk,leültünk a konyhába négyen.Megnéztem az üzenetet,ami a következő volt::
Hmm! Cím , név , fontos dátumok elérhetőség ..már mindent tudok , és így érdekesebb a játék !"
Egyszerűen lesokkolt az a pár mondat ami a kis cetlin állt.Egyszerre volt megrázó és ijesztő.
-Figyeljetek,ne gondoljunk rögtön a legrosszabbra.Lehet hogy csak egy rossz tréfa.-szólt Niall.
-Jó,megpróbáljuk-sóhajtott barátnőm.
A fiúknak próbára kellett menniük,így elbúcsúztunk tőlük.Elég unalmas volt otthon,úgyhogy úgy döntöttünk nézünk egy jó kis filmet.A "Séta múltban" mellett döntöttünk.Közben játszottunk Huby-val,a filmet pedig végigbőgtük.Én ritkán sírok filmeken,de ez most meghatott.Csengettek.
Feltápászkodtam az ágyról,és kinyitottam az ajtót,de nem volt ott senki.Pont úgy,mint amikor a csomagom ide került.Ezt Hannah mesélte.
Szétnéztem az ajtó és a kapu közti kis füves területen de ott sem volt senki és semmi.Viszont a gyenge,finoman hűvös szél fújdogált egy apró kis papírt a kapun.Leszedtem,és egy fénykép volt rólam és Hannah-ról,ahogy a filmet nézzük.A szívem egyre hevesebben kezdett dobogni,és nagyon féltem.Azt hiszem valaki zaklat minket.
Kihívtam a barátnőmet,odaadtam neki a kis papírdarabot és szó nélkül tátott szájjal nézte.
***
Végül felhagytunk az aggódással mert lehet tényleg csak egy hülye tréfa és valaki viccből szórakozik velünk.A filmmel már amúgyis végeztünk,így átmentünk az étterembe,de csak Rich volt ott.
Elmeséltük neki mi volt tegnap meg ma,ezután már nem is beszéltünk komolyan,sőt,majdnem hogy semennyire inkább csak hülyéskedtünk és baromkodtunk,és ekkor nem tudjuk miért,de Rich levette a felsőjét amit csak azzal magyarázott hogy 'jótérez',majd félrehívta Hannah-t pár percre,valamit beszéltek majd Rich megcsókolta.Senki nem törődött vele,ez náluk majdnem hogy megszokott és nem jelent semmit.De ezek után pár perccel  Hannah-nak SMS-e jött.Megnézte,és összeráncolt szemöldökkel bámulta a képernyőt,és megmutatta nekem is az üzenetet.Az előbbi jelenet valaki megörökítette és üzenetben csatolta a barátnőmnek,a követező szöveggel:
"A kis hűséges Hannah , hmm ha megtudná Niall baba "

1 megjegyzés: