2016. augusztus 15., hétfő

LXX.rész

A hajó jobb oldali korlátjára támaszkodva néztem a Nilust és a partját.Gyönyörű és varázslatos volt az egész .Kiskorom óta vágyom ide .Nagypapám rengeteget járt ide a munkája során.Mindig ámúlattal figyeltem amikor történeteket mesélt és régi képeket mutogatott.Ami azt illeti itt élt Kairóban az a nő is akit nagypapám valaha is tiszta szivből szeretett.A nagyiék házassága sose volt egy fényes kapcsolat .Érdek házasság .Szerette a nagyit ...mind embert de sose szeretett bele.Nekem elmesélte ..többször is , hogy hogyan ismerkedett meg egy hajó útón azzal a bizonyos hölggyel.Többször járt ide vissza miatta .Aztán sosem emlitette , hogy mi vetett véget ennek.Sosem itéltem el emiatt a papit..megértettem...senkihez nem mennék hozzá csak mert muszáj.Meg attól is boldogság töltött el , hogy kicsit távol lehetünk Niallel mindentől , és mendenkitől, legfőképpen Daisytől. Én bizom Niallben , de néha tényleg , úgy érzem , hogy még szereti ezt a lányt.A fejem megrázva elhesegettem a gondolatos , és mindent ami a fejembnen kavargott ezzel kapcsolatban.A gondolataimból feleszmélve hátra pillantottam egy alacsony kedves arcú, kovér , öltönyös , bajusszos emberke mosolygott rám .Én meg felvont szemöldökkel bámúltam utána és egyre jobban kezdtem magam Agatha Chriestie Halál a Niluson cimű regényében érezni.Ahol én vagyok Linett Doyle Niall meg Simon és mindketten meghalunk az út végére mert a Jackie szerepét játszó Daisy tönkretesz minnket.Szerencse , hogy ő nincs itt.. A fejemet megrázva fordúltam vissza és bámúltam tovább.
-Min gondolkozol kicsim?-puszilta meg a nyakam Niall.
-Semmin .-mosolyodtam el , majd megfordúltam.-Merre voltál?
-Lent pokereztünk pár utassal.-vigyrogott.Én csak megráztam a fejem.Nem szeretem ha pokerezik.
Éppen mondani akartam valamit amikor a hangosbemondóból egy kedves női hang közölte, hogy 3 órát áll  a hajó és nyugodtan kirándúlhatunk.
-Abu Simbel..-néztem ki.-Megyünk ugye?
-Persze .-puszilta meg a homlokom.


-Régész akarok lenni.-fordúltam körbe a hatalmas épület előtt.-Niall olyan gyönyörű.
-Hát szép..nézett körül én meg felnevettem.
-Téged annyira nem érdekel.-közöltem csalódottan.
-Te ittvagy és az számit.-csókólt meg. Ami zavaró volt , hogy a csókja kozben azt járt a fejembem , hogy Rich azt mesélte , hogy járt már itt és imádta. Gyorsan elhesegettem a gondolatot tudván , hogy nem szabadna ilyeneken gondolkozni a barátom csókja közben majd elengedtem Niallt , zavartan rá mosolyogtam és tovább mentünk.


-De elfáradtam.-dőltem hátra a kabinban az ágyunkon.
-Hát még én.-röhögött Niall.A 3 óra alatt mindent megnéztünk.-De csodásan éreztem magam.-hajolt főlém , kezeivel az ágyon támaszkodva s hosszasan megcsókólt.-Szeretlek nagyon . Megyek lezuhanyzok.-kacsintott. Elővettem addig a leptopom s skypeoltam  egy fél órát Bridgel mesélttünk egymásnak ezt-azt de megbeszéltük , hogy ha haza megyek sokmindent meg kell beszélnünk.Ezek után úgy döntöttem , hogy átöltözöm.Levettem a blúzom és a pizsomám utánn nyúltam amikor valaki megragadta a derekam.elmosolyodtaam majd lassan megfordúltam.Velem szemben áltt egy szál alsóban .
-Erre nem lesz szükség .-vigyorodott el majd a pizsi felsőmet kivette a kezemből és eldobdta .Majd közelebb húzva magához megcsókólt , felkapott az ölébe s az ágyhoz cipelt.Óvatosan lerakott, fölém mászott majd a szemembe nézve elmosolyodott s újra megcsókólt , majd újra és újra.....

-Kicsiiim-hallottam rekedtes hangját s rögtön kinyitottam a szemem.Jóreggelt.-mosolyodott el.
-Neked is.-ülltem fel.És elvettem tőle a kávét és egy nagy puszival háláltam meg neki.
-Köszönöm a tegnap estét neked, mindennél jobban szeretlek .-bújt vissza mellém.
És bár szerettem volna válaszolni inkább leraktam a bögre kávét az éjjeli szekrenyre majd átöleltem. Abban a pillanatban saját magam sem értettem.
-Hannah.-kezdte.
-Mond.-mosolyogtam.
-Semmi , nincsen semmi. -ölelt magához.Furcsán viselkedett és mégfurább  érzés öntött el és egy pillanatra mindha elszállt volna minden boldogságom. Valami nincs rendben. Túl szép ez az egész , ahhoz , hogy igaz is legyen.

3 megjegyzés:

  1. Hmm
    Nem tecik a vege.
    Nemam Niall csinalt valamit mert megverem
    Baszki akkorat dorgott leestek az agyrol
    Ahogy ok is az este mi? :$
    Most mindenki huncut :$$$ grrr :3
    Siessetek :*
    Puszi
    Kemeron noje

    VálaszTörlés
  2. mondtam volna, hogy milyen cuki ( de az iss)
    de omg Niall miafaszvan veled xDDDDDDD
    aww kövit akarok

    VálaszTörlés
  3. 1. Nagyon vártam ezt a részt, de megérte *-* 2. Riiiich *-* 3. A vége nagyon felkeltette az érdeklődésemet - van sejtesem a dolgokrol, de hagyjuk😂 - pedig olyan cukik, de ha csinált valamit Niall kinyifantom 😂 /bizony Niall&Hanna shipper is vagyok 👌😂, de Rick még is csak Rich 😉 viszont nem tudom h mutatna hannaval, de mindegy a lényeg hogy még baratokkent is baromi cukik együtt 😍😍😍/
    Na, de mielőtt elfárasztalak, csak azt mondom, hogy IMÁDOM és KÖVIIIT 😍😍😍😍

    VálaszTörlés