2016. szeptember 18., vasárnap

LXXVI.rész

A nappaliban ültem és a tv-t bámultam unottan a bátyámmal amikor a bejárati ajtó hangosan becsapódott így mindketten odakaptuk a fejünket. Bridget viharzott el mellettünk és csak annyit mondott , hogy menjek fel. Jack kérdőn nézett rám én meg csak megvontam  a vállam mert fogalmam se volt semmiről. Felálltam az ágyból majd Bridg után mentem ,benyitottam a szobájába  az ágyon ült és nagyon idegesnek látszott.
-Mi  a baj?-ültem le mellé.
-Átmentem ugye a kulcsomért , Harry ott volt és elszólta magát , hogy Zayn elutazik New Yorkba két hétre amiről nem szólt. Tőlem aztán menjen biztos oka van rá de miért nem szólt? És ahogy kivettem Harry szavaiból már mindenki tudja csak én nem- hadarta el miközben felállt az ágyról és megállt velem szemben.
-Uh- gondoltam végig  hallottakat- Ez szemétség volt tőle. Elmondhatta volna. Egyáltalán mióta tudja ,hogy megy? Lehet , hogy csak nem volt még ideje szólni..
-Nem. Harry tök egyértelműnek vette, hogy tudok róla biztosan tudja már napok óta- ült vissza mellém sóhajtva. Valaki meg közben kopogott az ajtón.
-Bridg Zayn keres- mondta a bátyám.
-Jaj nem, most semmiképp nem beszélek vele- közölte a barátnőm- Most legszívessebben felpofoznám.
-Várj majd én. Elküldöm- álltam fel.
-Köszi- pillantott rám hálásan én meg lesétáltam az ajtóhoz.
-Szia Hannah! Beszélhetnék Bridgel ?Fontos..-nézett rám.
-Zayn..most jobb lenne ha elmennél.Nagyon dühös rád most és idézem "Legszívesebben most felpofoznám" Szóval majd megdumáljátok máskor. Feltéve ha addig nem utazol el.-kacsintottam majd egy gyönyörű álmosoly kíséretében becsaptam az ajtót.  Haragudtam rá.
-Oké elküldtem. Minden rendben. Nyugodj meg és megdumáljátok- öleltem meg majd a telefonom kezdett rezegni a zsebemben.
-Hannah- hallottam Rich hangját a vonal túlsó oldalán- Lenne kedved bejönni az étterembe majd elmenni valahova?
-Rich bocsi de most nem alkalmas éppen Bridg és én..-kezdtem de a barátnőm odasúgta , hogy menjek nyugodtan én meg amolyan "biztos?" pillantással néztem rá ő meg bólintott- Vagy mégis oké. Ott leszek , kb 20 perc múlva- néztem az órámra.
-Oké, várlak!-majd letette.
Elköszöntem Bridgtől majd az utcára kilépve leintettem egy taxit mivel semmi kedvem nem volt gyalogolni, iszonyú meleg volt. Az étterem előtt kifizettem a taxit majd bementem. Richet viszont nem találtam de megpillantottam Lorenzot így oda mentem , hogy megkérdezzem merre van Rich.
-Lorenzo, van egy perced? Mondd..-kezdtem bele de közbevágott.
-Hannah , mint Bridg barátja, biztos tudod, hogy mi.. át csókolóztunk. Bridget nagyon haragszik rám? Megmondanád neki , hogy ne haragudjon , hiba volt..nem kellett volna. Barátja van én meg nem sokára elveszek egy nőt és..hát tudod. Nem szeretném ha tönkre menne bármelyikünk kapcsolata..- fejezte be a mondandóját én meg pár másodpercig csak bámultam rá.

-Öhm...Lorenzo. Nincs semmi baj , minden rendben. És nem megy tönkre egyikőtök kapcsolata sem. De ne támadj le másokat a bűntudatoddal mert pl én se tudtam- mosolyogtam rá egy vállrántás közben.
Oh...hát..-kezdte de elnevette magát.
-Richet keresem...azért szólítottalak le.
-Hátul- mosolygott majd ott hagytam. Az eszem megáll. Igazán elmondhatta volna Bridget, ha haza megyek az első dolgom lesz megkérdezni tőle , hogy mi folyik itt.
-Szia Hannah!- ölelt meg Rich.
-Helló.-mosolyogtam rá- Na mit csinálunk?
-Gondoltam sétálhatnánk.
-Riich. Meleg van , légyszii ne.-néztem rá könyörgően.
-Okéé-nevetett- Akkor?
-Öhh. Nézzünk sorozatot. Az izgi.-vigyorogtam.
-Jó. Akkor gyere- fogta meg a kezem én meg elpirultam.
Felmentünk hozzá , csinált kukoricát majd ledőltünk az ágyba. Rich a laptopját az ölébe véve keresett egy sorozatot amiről tudta , hogy "nem láttam" majd elindította.
-Rich. Ez kicsit túl akció. Neem szeretem.
-Ez tetszeni fog. Hidd el- ölelt magához és adott egy puszit az arcomra én meg felé fordulva oda hajoltam hozzá és megcsókoltam. majd elengedtem és néztük tovább a filmet. Ami mellesleg tényleg nagyon tetszett egyik rész után indítottam a másikat majd végül kikapcsoltam mert már este volt. Mennem kellett. Rich nagyon édes volt megköszöntem neki ezt a napot és elbúcsúztunk.
Tekintve , hogy este volt már kicsit lehűlt a levegő így gyalog mentem haza. Hirtelen szédülni kezdtem és muszáj volt megállnom kicsit. A lámpa tartó oszlopot megragadva majd összeestem. Szinte semmit nem láttam borzasztóan szédültem, majd hányingerem lett. Próbáltam visszatartani de nem sikerült,
 Néhány perccel később a járda kövön ülve próbáltam helyre  hozni magam , hogy haza mehessek. Iszonyatosan gyengének éreztem magam de végül felálltam valahogy és elindultam.

-Jesszus Hannah , mi baj? Szörnyen nézel ki- nézett rám Bridg amikor haza értem.
-Kösz.-nevettem- Semmi baj picit rosszul lettem. nem komoly. Inkább mesélj nekem Lorenzoról- ültem le.

1 megjegyzés:

  1. Úramisten nagyon tetszik 😍😍 #MyFavouriteBlog 👑💝
    Sejtem mi van Hannával :/
    Richel amugy nagyon edesek 😍 de azert remélem Niall nem felejtette el csak ugy :)
    Lorenzo-Zayn-Bridgit; tiszta háromszög :D hamar kovit 😍
    Xoxo 〽

    VálaszTörlés