2016. szeptember 1., csütörtök

LXXIV

-Hát történt valami amíg nem voltál itthon...-kezdte és láttam rajta , hogy ideges és nem tudja , hogyan mondja el. Kíváncsi voltam miről van szó.
-Bridg..nyugodtan elmondhatod. Csak ketten vagyunk és bennem  bízhatsz . Tudod.-mosolyogtam rá bátorítóan.
-Hát én meg Zayn...hát történt valami...valami ami még eddig nem volt...Szóval ez volt az első ..azaz..Jaj ne már Hannah tudod..-nevetett fel kínosan.
-Bridgeet! -sikítottam fel .-Hogy történt? Mesélj!
-Hát az úgy volt, hogy...-kezdte majd átbeszéltünk mindent , sokáig elbeszélgettük , jókat nevettünk majd úgy döntöttünk , hogy alszunk. Holnap mielőtt haza utazunk még megnézzük Rómát is , úgyhogy hosszú napunk lesz.



Reggel korán keltünk , összepakoltunk és kicsit rendet raktunk Lorenzo nyaralójában , mégsem hagyhattunk magunk után felfordulást majd elindultunk Róma fele.

Amint oda értünk elmentünk egy csomagmegőrzőbe , hogy ne kelljen magunkkal hordozni a cuccainkat majd elindultunk. Először a Colosseumot néztük meg. Mindkettőnknek nagyon nagyon tetszett , egy csomó képet csináltunk és igazán örültem Bridg nyelvtudásának mert így sikerült activity nélkül megkérnünk egy  aranyos olasz fiút , hogy lefényképezzen minket. Ezután a Sixtus kápolnánál voltunk , újabb képek , ez a hely is csodás volt viszont hamar meguntuk a bámulást így elmentünk vásárolni és császkáltunk a városban. A pizza csodás volt és örültem , hogy otthon is van egy Lorenzonk aki bármikor csinál majd nekünk finom olasz pizzát.
-Hannah, nem sokára megyünk és elfelejtettünk valamit,
-Mit?-kérdeztem kíváncsian.
-Trevi -kút.
-Uh tényleg , menjünk szeretnék kívánni.-indultam el izgatottan.





-Háromra beledobjuk és kívánunk- mosolygott Bridg.
-Oké. 3..2..1-mondtam majd mindketten eldobtuk a pénz érmét , majd magamban kívántam és elmosolyodtam. Őszintén szerettem volna ha valóra válik.
-Menjünk. Sietnünk kell- ragadta meg a kezem Bridg és elindultunk a csomagmegőrzőbe onnan pedig a reptérre .


A tegnap késő éjjel értünk haza így későn keltem. Bridgettel nem találkoztam így gondoltam még alszik. Nem szerettem volna felkelteni és amúgy is volt egy kis dolgom. Írtam egy smst Niallnek amire nem soká válasz is jött.
"Otthon vagy?"
"Igen .."
"Akkor átmegyek. Beszélnünk kellene"
"Rendben..:)"

A srácok háza előtt állva vettem egy mély levegőt  és becsöngettem. Loui nyitott ajtót.
Hannah..-mosolygott.Gyere be- állt félre az ajtóból én meg bementem. Köszöntem mindenkinek majd felmentem Niall szobájába. Kopogtam és meghallottam a hangját az ajtó túlsó oldaláról majd bementem.
-Szia! -mosolyogtam rá.
-Szia!-köszönt vissza.Leültem mellé.
-Először is szeretném tistzázni , hogy nem azzal a céllal jöttem , hogy kibéküljünk. Nem megy ez nekünk jobb nem erőltetni. Csak mivel fontos vagy nekem Niall szeretném , ha továbbra is tartanánk a kapcsolatot- kezdte bele.
-Tudom és igazad van de azt elszeretném mondani , hogy sajnálom..-húzta el a száját.

-Az már teljesen mindegy. Én is sajnálom ha megbántottalak valaha , de sok jó napunk volt együtt szóval...Ne bánom.-mosolyodtam el.
-Én sem Hannah. -mosolygott ő is-szeretnéd ha megmagyaráznám , hogy ...miért..-kezdett bele félénken de azonnal közbe vágtam.
-Ne. Már mindegy. Nem számít. Na de mennék is , dogom van még , örülök , hogy megdumáltuk. Barátok?-nyújtottam felé a kezem.
-Barátok!-ragadta meg majd elengedtem a kezét és kifele indultam de utánam szólt.
-Hannah..Rich jó srác. Ne agyalj rajta ha ott a lehetőség. Megérdemled , hogy boldog légy. -mosolygott.
-Én nem..-kezdtem de rájöttem, hogy  de . Igen is érzek valamit Rich iránt és nem kell többé  magyarázkodnom Niallnek így nem fejeztem be az előző mondatom .-Köszönöm!-mosolyogtam majd eljöttem. 



Miután eljöttem a fiúktól haza mentem és lefeküdtem , így amikor felébredtem nem tudtam mihez kezdhetnék. Untam magam . Bridg barátnőm nem tudom hol lehet talán a fiúknál így úgy döntöttem bemegyek az étterembe.
-Szia Jack- ültem le a pulthoz.-Rich?
-Richnek randija van- húzta el a száját a bátyám.
-Ja az remek..-mondtam kedvtelenül .Mire a bátyám felnevetett.
-Ugyan. Nem remek . Ismerlek Hannah nem értem miért kell letagadni előttem , a bátyád előtt , hogy mit érzel iránta..-nézett komolyan a szemembe.
-Jól van , jól van. Lehet , hogy tetszik...-vontam vállat.
-Nem Hannah, tetszik már azóta , hogy megláttad. De ez most más az utóbbi időben.
-Jó lehet igazad van.-mosolyogtam.
-Tessék. Meg is érkezett- mosolygott ő is és elment.
-Hát mi lett a randival?-kérdeztem úgy mintha abszolút nem érdekelne.
-Randin lettem volna?-nevetett. Én meg felvont szemöldökkel bámultam rá.-A bátyád nagyon pletykás.-kacsintott.-Ott voltam , de borzalmasan untam , úgyhogy ott hagytam.-vont vállat miközben a pultnál rakosgatott.
-Milyen pasi vagy te Rich?-néztem rá szigorúan de egy csöppet sem sajnáltam , hogy eljött.
-Jó pasi.-nevetett.-Itt volt Niall amúgy. -váltott komolyabb témára.
-Mit akart?-értetlenkedtem.
-Azt hiszi egy pár vagyunk , azt akarja , hogy úgy bánjak veled ahogy megérdemled.-mosolygott miközben közelebb hajolt hozzám a pult a másik feléből.
-És mit érdemlek?-vigyorogtam miközben én is közelebb hajoltam hozzá.
-Törődést , szeretetet, romantikát....-suttogta vigyorogva egészen közel hozzám én meg úgy néztem rá mind aki most hányja el magát.Ezek szép szavak , és semmi bajom nincs velük , ha éreztetve vannak , de kimondva már nem tetszenek.-De tekintettel arra , hogy ez neked nem jön be. Hozok pizzát Lorenzotól. Azt megérdemled. Isteni.-majd a bár pultba megkapaszkodva eltolta magát és fel röhögött. Majd a konyha fele vette az irányt én meg elmosolyodtam azon , hogy mennyire jól ismer.
-Ezért szeretlek ennyire Rich!-kiáltottam utána nevetve. De ő megfordult és komolyabban nézett rám mind valaha.-Persze mint barát..mint jó barát..-magyarázkodtam miközben az arcom lángolt és majd elsüllyedtem .
-Hannah...a fenébe is.-túrt a hajába.-mi van akkor ha én nem?Ha én nem csak barátként szeretlek? A randin..végig te jártál a fejemben, hogy bár te lennél itt. A francaba is Hannah azóta szeretlek mióta a házatok előtt megláttalak, amikor  a marha bátyád kizárta magát. És minden egyes alkalommal fontosabb lettél nekem. Minden egyes alkalommal , mikor megcsókoltál , vagy amikor megtörtént az..az a bizonyos dolog reméltem , hogy egyszer rájössz , hogy te és Niall....ne értsd félre jó srác de nem hozzád való. Reméltem , hogy amikor majd rájössz , végre elmondhatom.  De hiába vártam nem jöttél rá és lazára vettem  a figurát és eljátszottam , hogy az a haver vagyok akit akkor kapsz le amikor akarsz. Hannah többé nem akarok a haverod lenni.És lehet , hogy most elbasztam az egészet de ...ez van.-fejezte be a mondandóját . Én meg csak tátott szájjal bámultam.
-Rich...ez nyálas volt.-nevettem fel mire kisSé idegesen elröhögte magát. -De imádtam. Gyere ide.-tártam szét a karom , ő lassan oda jött, megfogta a derekam és lágyan arcon puszilt, majd elmosolyodott. Megragadtam a tarkóját és beletúrtam a hajába. A derekamnál fogva közelebb húzott magához és lassan megcsókolt.



1 megjegyzés:

  1. Úramisten *-* Erre vártam, mióta feltűnt Rich <3 Ők egymásba, én beléjük szerettem <3 xd na érted xd Elébb itt szidtam magam, hogy csak ma vettem észre az új részt.. De..áhhh *-* most komolyan... istenem... nem tudom mit mondjak <3 annyira imádtam *-* annyira jó rész lett <3 és annyira egymáshoz valók <3 Azért remélem Niall nem tette túl magát teljesen Hannan :D Jajj, tényleg annyira imádom :D Komolyan nem tudok mit mondani :D Húúú hát nagyon-nagyon hamar kövit *-* :D
    Xoxo

    VálaszTörlés